• 16-10-2021, 02:03:30
    #19
    Golsime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok şükür severek evlendik. Beraber her sorunun üstesinden de geliriz inşallah. O konuda şanslıyım.
    Rabbim size de nasip etsin, söyledikleriniz çok doğru.
    Bilmukabele hocam sahip olduklarınızın değerini anlamanız, içinde bulunduğumuz deli saçması durumu sorgulamanız kadar önemli
  • 16-10-2021, 02:04:46
    #20
    Allah sonumuzu hayırlı eylesin ne diyelim , kimsenin umurunda değiliz. Birisi de bunlar nasıl geçinir demez, veriyorlar alttan alttan odunu
  • 16-10-2021, 02:28:26
    #21
    gelecek kaygısı olmasa gecenin bu saatinde burada kimse olmazdı uykundan ferağet ediyorsun belki ek bir iş yaparım diye. Allah hepimizin sonunu hayırlı eylesin...
  • 16-10-2021, 02:30:57
    #22
    Gelecek düşünmüyorum ben 2 sene önce düşünmeyi bıraktım .Hergün doların arttığını görünce umudum kalmıyor , markete gittiğimde fiyatları görünce yaşama umudum kalmıyor , üniversiteye her sabah gidip işsiz kalacağını bile bile okurken umudum kalmıyor , arkadaşlarınla biryere pahalılık olduğu için gidemeyeceğini bilince umudun kalmıyor , hiçbir vasfı olmayan insanların refah içerisinde yaşadığını görünce umudun kalmıyor , bu ekonomide evlenemeyeceğini bilince umudun kalmıyor , hayvanlara bir mama bile alamayınca umudun kalmıyor ,Bir spor aktivitesi yapamayınca umudun kalmıyor . Evet teknoloji gelişti , arabalar gelişti , internet gelişti , hastaneler gelisti yollar gelisti ancak kullanamayınca istediği kadar gelişsin son model iphone alıp internetsiz kullanmak gibi birseydir . 22 yaşında biri olarak benim umudum kalmadı size basarılar dilerim .
  • 16-10-2021, 02:50:12
    #23
    Rızkı veren Allah. Afrika dakiler açlıktan ölmüyorsa, bizi tüketen şey açlık değil alıştığımız tokluk olacaktır. İnsanlara ve kendime bakıyorum eğlenmeyi zaruri ihtiyaç gibi görüyoruz artık.
    Kapitalizmin dayattığı düşüncelerden sıyrılıp asıl meselenin para, gösteriş, tüketim olmadığını anlamamız gerek. Elimizdekilerin gitmesi, istediklerimizi gereçekleştirememek bizi üzebilir bir derece ama bunu kaygı haline getirmek bağımlılık göstergesi bence. Geleceği garanti altına almak diye de bir şey yok, Steve jobs günde milyon milyon harcasa bitiremeyeceği servetinden 5 kuruş götüremedi, milyar dolarlar bile geleceği sigortalayamaz. Belki de bu kaygılar maddi şeyleri düşündüğümüz kadar manevi şeyleri düşünmediğimiz için oluyor, yanlış yere odaklandığımız için çözemiyoruz.
  • 16-10-2021, 02:51:24
    #24
    tacsizkiral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelecek düşünmüyorum ben 2 sene önce düşünmeyi bıraktım .Hergün doların arttığını görünce umudum kalmıyor , markete gittiğimde fiyatları görünce yaşama umudum kalmıyor , üniversiteye her sabah gidip işsiz kalacağını bile bile okurken umudum kalmıyor , arkadaşlarınla biryere pahalılık olduğu için gidemeyeceğini bilince umudun kalmıyor , hiçbir vasfı olmayan insanların refah içerisinde yaşadığını görünce umudun kalmıyor , bu ekonomide evlenemeyeceğini bilince umudun kalmıyor , hayvanlara bir mama bile alamayınca umudun kalmıyor ,Bir spor aktivitesi yapamayınca umudun kalmıyor . Evet teknoloji gelişti , arabalar gelişti , internet gelişti , hastaneler gelisti yollar gelisti ancak kullanamayınca istediği kadar gelişsin son model iphone alıp internetsiz kullanmak gibi birseydir . 22 yaşında biri olarak benim umudum kalmadı size basarılar dilerim .
    Sıkma canını diyeceğim de sıkılmayacak gibi de değil malesef.
  • 16-10-2021, 05:17:56
    #25
    teş başımıza olsak da geçinemiyoruz ki. asgari ücretli herkes yakında intihar eder. böyle bir ülke yoktur sanmıyorum
  • 16-10-2021, 07:25:40
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Turkiyede emlak inanilmaz sacma bir sekilde pahali defalarca oncedende yazdim cok sacma bir rakamlar var yurt disinda inanin daha uygun fiyatlar veya ayni rakamlara daha iyi donusler alabileceginiz ulkeler var ornegin abd ingiltere veya yogun buyuk gelismis herhangi bir batili ulkelerde emlak alabilmeniz mumkun imkanlar cok fazla ayrica turkiyede sehir duzenlemesi YOK bakin iyi degil demiyorum yok yani kafasina gore bina yapip sehir duzenlemesi cok kotu ... 8 senedir yurt disinda yasiyorum buraya gelmeden evvel inanin cok ada ve yerler dolastim cruise gemileriyle ve cok guzel yerler gordum gezdim dolastim abde de 39 eyaleti iyi gezdim newyorku avucumun ici gibi bilirim herneyse konuyu daha fazla uzatmadan inanin gereksiz fiyatlara yerler satanlar var inanin kendinizi riske atmayin turkiyede her bir cisime surekli zam geliyor inanin korkunc bir durum Allah yardimcimiz olsun cumletten diyorum .
  • 16-10-2021, 07:46:20
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Is yapmayi ticaret yapmayi veya dukkan almayi deneyin derim ben genel olarak .