Gelecek düşünmüyorum ben 2 sene önce düşünmeyi bıraktım .Hergün doların arttığını görünce umudum kalmıyor , markete gittiğimde fiyatları görünce yaşama umudum kalmıyor , üniversiteye her sabah gidip işsiz kalacağını bile bile okurken umudum kalmıyor , arkadaşlarınla biryere pahalılık olduğu için gidemeyeceğini bilince umudun kalmıyor , hiçbir vasfı olmayan insanların refah içerisinde yaşadığını görünce umudun kalmıyor , bu ekonomide evlenemeyeceğini bilince umudun kalmıyor , hayvanlara bir mama bile alamayınca umudun kalmıyor ,Bir spor aktivitesi yapamayınca umudun kalmıyor . Evet teknoloji gelişti , arabalar gelişti , internet gelişti , hastaneler gelisti yollar gelisti ancak kullanamayınca istediği kadar gelişsin son model iphone alıp internetsiz kullanmak gibi birseydir . 22 yaşında biri olarak benim umudum kalmadı size basarılar dilerim .