• 16-10-2021, 00:08:15
    #10
    phpxtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normalde ne kadara fulluyordunuz simdi kaca fullediniz hocam ?
    Hocam normalde haftada 1 fulleyip 350/360₺ veriyodum mazot ışığım yanmadan. Yine aynı verdim bu bahsettiğim olay 1 saat öncesinden zamsız aldım
  • 16-10-2021, 00:09:49
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 30 lira için ne bu telaş yahu
    20 30 20 30 derken giren bize 300 400 oluyor sonrasinda
  • 16-10-2021, 00:11:05
    #12
    Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 30 lira için ne bu telaş yahu
    Kaar kaardır hocam. Yarın 2 paket sigara alır geriye devletime veririm
  • 16-10-2021, 00:11:58
    #13
    Hocam merak etme böyle giderse çoluk çocuğumuzda çok bekleyecek öyle sıraları.
  • 16-10-2021, 00:12:04
    #14
    Çok lafını ediyorlardı Tüpgaz kuyruğu diye diye. Ne oldu neyle dalga geçtilerse benzerlerini tekrardan yaşıyoruz.
  • 16-10-2021, 00:12:19
    #15
    HiyonBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 30 20 30 derken giren bize 300 400 oluyor sonrasinda
    Yahu demek istediğim alacağın 1 depp daha yakıt zamsız olarak. Oda yapsa yapsa 30 civarı fark. Ne gerek var bu kadar telaşa. Her üründr aynı durum var. Gıdasından tut giyimine kadar. Önüne geçilemez durumda.
  • 16-10-2021, 00:24:20
    #16
    Haberi alınca bende çıkıyım mı dedim de zaten dur-kalkla kâr ediceğimiz 20-30₺’yi hibe ediceğimi düşündüm.
  • 16-10-2021, 00:26:17
    #17
    Allah aşkına bu kafayı ben anlamıyorum sanki 1 depo doldurunca ömür boyu mu kullanıyorsunuz mantığı ne bu işin ben bir çözemedim.
  • 16-10-2021, 00:41:30
    #18
    Nerdeyim değil ne olucağım mesele bu sözüm meclisten dışarı