• 16-10-2021, 00:03:32
    #1
    Herkese iyi forumlar.
    Zam haberlerini duyunca dedim gideyim arabayı fulleyim. Eve 5 dakika uzaklıkta opet’e bir gittim 30 dakikadan fazla sıra bekledim aracı fullemek için.

    İlerleyen yıllarda ölmez kalırsam, çoluğuma çocuğuma anlatacağım bir olay yaşadım. Mazot kuyruğu bekledim diye..

    İnsanlar damacana dolduruyor


    ALLAH sonumuzu hayır etsin.. Durum hiç iyi değil
  • 16-10-2021, 00:04:23
    #2
    Gaz yağııı alamadığğkkkk
  • 16-10-2021, 00:05:01
    #3
    Dayılara karsi laf cikti 😄 gaz yağı sırası beklenmis zamaninda simdi ise mazot sıradı 👌
  • 16-10-2021, 00:05:05
    #4
    Alkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gaz yağııı alamadığğkkkk
    tam olarak böyle anlatırım yeni nesile
  • 16-10-2021, 00:06:24
    #5
    Sen hiç ekmek,tüp,gaz yağı sırası bekledin mi?
  • 16-10-2021, 00:06:57
    #6
    ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen hiç ekmek,tüp,gaz yağı sırası bekledin mi?
    mazot sırası bekledim.. İstanbulun göbeğinde
  • 16-10-2021, 00:06:57
    #7
    Normalde ne kadara fulluyordunuz simdi kaca fullediniz hocam ?
  • 16-10-2021, 00:06:57
    #8
    Hocam bir kerelik için boşa zahmet etmişsin.
  • 16-10-2021, 00:07:50
    #9
    20 30 lira için ne bu telaş yahu