Konu
Petrol istasyonunda 30 dakika bekledim..
16-10-2021, 00:12:04
#14
Temajet
Çok lafını ediyorlardı Tüpgaz kuyruğu diye diye. Ne oldu neyle dalga geçtilerse benzerlerini tekrardan yaşıyoruz.