• 16-10-2021, 11:37:04
    #46
    pm alabilir miyim
  • 16-10-2021, 11:57:40
    #47
    Seyit25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyla çok ilgilenmiyorum. Ancak şu cümle çok iddialı geldi: "eklentisiz optimizasyon diye bişey mümkün değil "
    Bence bu cümlenin kurulması webmaster forumuna yakışmıyor. Çünkü eklenti dediğiniz şeyde bir takım kodları çalıştırarak bir şeyler yapmıyor mu? Bilen adam bu işlemleri eklenti kurmadan kendi yapabilir.
    Şunu deseniz olur bak; eklenti ile yazılım bilmeden yapabilirsiniz, eklenti sizin yerinize bazı şeyleri daha hızlı yapabilir vs.vs.
    şimdi bununla alakalı video çekeceğim hocam.
    eklentisiz optimizasyonun neden mümkün olmadığını görmüş olursunuz.

    buraya video linkini ekleyeceğim. teşekkürler
  • 16-10-2021, 12:00:43
    #48
    mcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi bununla alakalı video çekeceğim hocam.
    eklentisiz optimizasyonun neden mümkün olmadığını görmüş olursunuz.

    buraya video linkini ekleyeceğim. teşekkürler
    İyi olur hocam gerçekten dediğiniz gibi çıkarsa bilmediğimiz birşeyi öğrenmiş oluruz. Sadece video değilde nedenlerini madde madde yazılı olarakta yazabilirseniz daha iyi olur. Bazen videoda neyin ne olduğu tam anlaşılamıyor.
  • 16-10-2021, 12:04:01
    #49
    İçimi okudun
  • 16-10-2021, 12:05:16
    #50
    Kurumsal PLUS
    mcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaptığınız şey kendinizi yüceltirken, başkalarını karalamak.

    Bu hızlandırma sektörüne sizden çok sonra girdim. Geçmişinize saygım var.

    Ama koltuk kaptırmamak için başkalarının önünü kesmenizi doğru bulmuyorum.
    Çünkü zaten yerinizde saydığınız için sizden hızlı gelişenler, sizin önünüze geçti.

    Şahsım olarak +3** site hızlandırdım. Eğitim verdiğim arkadaşlar +4**.

    1 lisans yetmediği için 2 tane WP Rocket infinite lisansı kullanıyorum.

    @Empat; hocam bilir. Yurt dışı kanallarında da iş yapıyoruz.
    Site hızlandırmayla alakalı aradığınız her facebook grubunda bizi bulabilirsiniz.

    Yerli, yabancı bu kadar siteyi WP Rocket ile hızlandırabilip, müşterilerimizi memnun ederken...
    Siz WP Rocket kullanmayı bilmeyen rakiplerimizi memnun edemiyoruz.

    Çünküsüne gelince...

    Bu forum sitesindeki, bütün hızlandırma hizmeti verenlerin çalışmalarını inceleme fırsatı buldum.

    "WP Rocket ne ki? Bas geç." diyenlerinizin ne tür ayarla kurduğunu gördüm. Görmeseydim keşke.

    Eğer benim kadar site üzerinde deneyiminiz olsaydı,
    WP Rocket kombinasyonlarının onlarca farklı versiyonu olduğunu görürdünüz.

    Yine de söylerim. WP Rocket her zaman doğru çözüm değildir.
    Yeri geldiğinde başka çözümler uygulanır.

    Ama WP Rocket çöp algısı yaratmak yerine kullanmayı bilmediğiniz WP Rocket'in detaylarını bana sorun anlatayım.

    Lider WP Rocket demiyorum. Şuan Nitropack açık ara önde. O lisans ücretlerini ödemek isteyenler kullansın.


    Sizin gibi bu işleri yapan bir arkadaş daha vardı. Neden WP Rocket değil dediğimde, litespeed ücretsiz demişti.

    Yani WP Rocket infinite lisansına ödeme yapmayan bazıları da WP Rocketi karalıyor.

    Kazandığınız paraları biraz işinize yatırsanız gelişeceksiniz de... Neyse...
    Bakın ben işi kişiselleştirmek istemedikçe siz konuya bu şekilde yazıyorsunuz. Hala konuda bahsedilen arkadaşı savunuyorsunuz. Daha tanımadan bilmeden. E pes.

    Benim yerimde saydığımı nerden biliyorsunuz? Hayatıma dahil oldunuz da haberim mi yok? Siz ne hakla böyle bir tabir kullanabiliyorsunuz?

    Kazandığım paraları işime yatırmadığımı nerden biliyorsunuz? Yoksa quantum tekniği ile mi öğrendiniz? İster işime yatırırım ister gider ezerim parayı. Bu sizi neden ilgilendirsin?

    Siz benim yazdıklarımı düzgünce okuyup anlarsanız zaten sorun çözülecek. Kişisel olarak bana saldırmak yerine konuyu anlayın.

    Neden bu şekilde bir anda kendinizi savunmaya geçtiniz, yaptığınız işlerden mutlu müşterilerden bahsedip konuya Onur'u etiketlediniz onu da anlamış değilim.

    Bana diyorsunuz ki karşı tarafı ezip kendini yüceltme. Böyle bir şey yaptığım yok, zaten konuyu okuyup doğru anlarsanız sorun çözülecek. Şu an siz bana aynısını yapıyorsunuz.

    Kendinizin işi büyüttüğünü söyleyip beni aşağılayınca egonuz tatmin mi oldu?

    Aslında yazmayacaktım fakat bu şekilde bireysel konuştuğunuz için yazıyorum. Sakın bir daha benim hayatım hakkında yorum yapmayın.

    Benim Rocket kullanmadığımı nerden biliyorsunuz? Her siteye Rocket kuracak kadar amatör değilim. Benim hakkımda konusurken sözlerinizi dikkatli seçerseniz sevinirim.

    Konudan uzaklaşıyoruz, ben bu konuyu benim hakkında bu sekilde konusun diye açmadım. Rica ediyorum uzatmayın. Ne yazarsanız yazın size cevap vermeyeceğim çünkü.

    İyi forumlar, quantum ile kalın...
  • 16-10-2021, 12:10:36
    #51
    @Psyduck; Bahsettiğiniz kişinin kim olduğunu biliyorum, çok iyi kafa ütüler forumda bildiğin spam derecesinde sürekli hikayeler yazar gibi konu açar, aynı hizmeti ben de aldım.
    Ne yaptı biliyor musunuz, onun dili ile yazayım;

    "Baharda açan çiçekler misali bir sitem vardı ama yavaştı.
    Belli ki çift yarık deneyindeki gözlemci etkisine ihtiyacı vardı...

    Sonra wp fastest cache pro aldım ***** falan da değil hani,
    Aman Allahlım o da neydi öyle? dehşete düştüm.

    Beyaz atlı bir prens gibi bu eklenti sitemi uçurdu!
    Wp fastest cache ve cdn ayarım gayet iş görüyordu.

    Ama, bir de ne göreyim? sitede bir konu vardı yaz yağmuru gibi.
    kahr-u perişan oldum almamak için, süslü ve birazcık da püslüydü.

    Dedim bir bakayım, girdi tabi siteme wp fastest kaldırdı?
    wp rocket kurdu, cdn ayarlı iken cdn yi tekrar kurdu.

    Çünkü iş yapıyor gibi görünmeliydi.
    Eklenti ve cdn bilgilerinde onun ismi ve maili vs yazmakta idi...

    Benim sitemde onun adı sanı ne arıyorsa derken,
    Gurur verici işlerine bir imza eklemişti belli ki...

    Sonra hazırda olan bir word belgesini siteme özelmiş gibi şu yapıldı,
    bu yapıldı, şu giderildi gibi editledi ve hizmetiyle büyüledi..."

    ... diyecek çok şey var da haklısınız hocam, yani forumda çoğu kişi böyle laf salatasıyla umut satıyorlar.
  • 16-10-2021, 12:42:44
    #52
    mcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi bununla alakalı video çekeceğim hocam.
    eklentisiz optimizasyonun neden mümkün olmadığını görmüş olursunuz.

    buraya video linkini ekleyeceğim. teşekkürler
    Yayınladığınız videolara %90 oranında disslike geldiği için sonradan like-disslike görünümlerini kapatıyorsunuz. Bu videoda en başından kapatın hocam, ufak bir tavsiye )

    @Psyduck; böyle kişilere cevap vermenize bile gerek yok, sözde 400 kişiye eğitim vermiş forumda en saygı duyulmayan üyelerden bir tanesi kendisi
  • 16-10-2021, 14:06:17
    #53
    mcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi bununla alakalı video çekeceğim hocam.
    eklentisiz optimizasyonun neden mümkün olmadığını görmüş olursunuz.

    buraya video linkini ekleyeceğim. teşekkürler
    Bende müdahil olmak istedim vazgeçtim
    Eklentisiz pekala mümkün,
    Php Kod bilginize phpmyadmin paneli kullanma kabiliyetinize ,
    Html css ve jsye hakim olmanıza bağlı.
    Eklenti dediğiniz şey basli başına sql sorgusu gerektirir ve sisteme yüktür zaten.
    • lookout
    • darkazov
    • birsevda
    lookout, darkazov ve birsevda bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 16-10-2021, 14:14:24
    #54
    mcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi bununla alakalı video çekeceğim hocam.
    eklentisiz optimizasyonun neden mümkün olmadığını görmüş olursunuz.

    buraya video linkini ekleyeceğim. teşekkürler
    Eklentinin ilahi gücümü var ? Eklentiyi en yalın haliyle anlatırsak bir kod dizininin paket haline getirilmesi. Ne demek eklentisiz yapılmaz. Bu konu boyunca bahsedilen kişi eğer sizseniz (ben sizi tanımıyorum forumda ilk defa rastladım) ciddi ciddi saçmalıyorsunuz. Yanlışın neresinden dönerseniz sizin için bir kazançtır. Bu tezi kimse savunmasın, firma üyeliği demez ağır konuşurum.