mcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şimdi bununla alakalı video çekeceğim hocam.
eklentisiz optimizasyonun neden mümkün olmadığını görmüş olursunuz.

buraya video linkini ekleyeceğim. teşekkürler
Yayınladığınız videolara %90 oranında disslike geldiği için sonradan like-disslike görünümlerini kapatıyorsunuz. Bu videoda en başından kapatın hocam, ufak bir tavsiye )

@Psyduck; böyle kişilere cevap vermenize bile gerek yok, sözde 400 kişiye eğitim vermiş forumda en saygı duyulmayan üyelerden bir tanesi kendisi