Konuyla çok ilgilenmiyorum. Ancak şu cümle çok iddialı geldi: "eklentisiz optimizasyon diye bişey mümkün değil "
Bence bu cümlenin kurulması webmaster forumuna yakışmıyor. Çünkü eklenti dediğiniz şeyde bir takım kodları çalıştırarak bir şeyler yapmıyor mu? Bilen adam bu işlemleri eklenti kurmadan kendi yapabilir.
Şunu deseniz olur bak; eklenti ile yazılım bilmeden yapabilirsiniz, eklenti sizin yerinize bazı şeyleri daha hızlı yapabilir vs.vs.
şimdi bununla alakalı video çekeceğim hocam.
eklentisiz optimizasyonun neden mümkün olmadığını görmüş olursunuz.
buraya video linkini ekleyeceğim. teşekkürler