• 13-10-2021, 23:47:47
    #19


    Bu her şeyi açıklıyor zaten. Bir yerden sonra vergiyi arttırmak zorundalar.
  • 13-10-2021, 23:48:04
    #20
    winner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam dış güçler diye diye bu hale geldik zaten. Dış güçler mi bizim fen matematik ağarlıklı ortaokullar liseler açmamızı engelledi. Dış güçler mi eğitim sistemini bu hale getirdi. Dış güçler mi dedi, üni mezunu öğretmene 4.900 ver ilkokul mezunu bekçiye 5100 ver diye. Yaparsın her ilçeye bir kaç tane özel okuldan bile daha özel devlet okulu. 20 k maaşla öğretmen öğretmen ataması yapılacak dersin. O öğretmenleri de her türlü sınavdan geçirir gerçekten kafalı akıllı bilgili gençler yetiştirecek kadroyu oluşturursun. İleride de meyvesini toplarsın. Ama ne gerek var ki; akıllı, araştıran, sorgulayan gençliğe. Bizim başımıza hangi hükümet gelirse gelsin ister ki, bilgisiz cahil sorgulamayan bir millet olsun. Kendileride istedikleri gibi at koştursun. Şunu artık gerçekten kabullenmemiz gerekir. Herşeyin çözümü eğitimde. Tabi her ile 30 tane üni açarak değil. Daha ilkokuldan fen matematik yazılım ağırlıklı eğitim vererek. Tabi bu her öğrenci için geçerli değil. Her öğrencinin yeteneğine göre yapılmalı. Yani işin özü bu yazıyı okuyanlar benim ne demek istediğimi çok iyi anladı.
    Hocam arkadaşın işi var onu etiketleme. Onun sorunu gunumuzle değil geçmişle.
  • 13-10-2021, 23:51:01
    #21
    RCYS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuyu siyasete çekmeyın ben baskası da olsa durum değişmeyecek ve aynı şeyi söyleyeceğimi söyledim. Almanyada doğalgaz daha ucuz ise dünya savaşından sonra adamların çalıştığı gibi sizin kankilerinizde adam akıllı çalışsaydı yanı sadece bunlar değil herkes elini taşın altına koysaydı evet Almanya gibi doğalgazımız ucuz olurdu. Tabii türban vs tartışmalarından fırsat bulamadı sizinkilerde madem sizinkiler bizimkiler oldu bende öyle diyeyim. Ama bulup bunamak diye buna denir işte. Sizler sarayında oturmayıp ticari anlaşmalar için ülke ülke gezen birini sevemezsiniz. Ancak halkın inancına küfreder gibi Ramazan ayında milletin mekanında kafasından büyük kadehlerle göstere göstere alkol alıp kırmızı ışıkta duranlar yaranır.
    Sahi Türkiye'de durum böyledir. Köle olsa bu millete kimse sevilmez ama kırmızı ışıkta durdu mu olay bitmiştir. Neyse daha fazla alıntılamayın lütfen. Bir insandan her yere yetişmesini bekleyemezsiniz daha 2005 yılına kadar bu ülkede çocuğu olan parası yoksa hastaneden çocuğunu alamıyordu çocuğunu biraz merhametli olun siyasetin canı cehenneme ama doğruları konuşun yaşım 41 neyin zamanında nasıl olduğunu çok iyi bilirim okumayla öğrenilecek şeyler değildi bu ülkede yaşanan bazı şeyler...
    Şimdi size bu kovid belası yüzünden Almanya, ABD gibi o dev dediklerinizin (dev oldukları da doğru olmakla birlikte) en az 10 20 tane haberini koyarım buraya en büyük finans kuruluşlarının, havayolu şirketlerinin vs nasıl battığını. Hala anlamamakta direniyorsanız zaten sizinle tartışmaya bile girmem ben. DÜNYADA BİR KRİZ VAR yine diyorum siyasetin canı cehenneme ama bunu görün. Herkes kendi gücü nispetinde bu krizden payını alıyor ve alacakta. Siz o gönderiye eklediğim haber görsellerine bakın ve lütfen alıntılamayın işi gücü bıraktık tartışıyoruz ben kimseyi alıntılamıyorum hedefinizi değiştirin işim var.
    Hocam bir an telefonunu çıkar diyeceksin zannettim

    Bakın ben size herkesin hem fikir olduğu ve çok basit şekilde açıklama yapayım.
    Mevcut hükümetin milyonlarca mülteciyi ülkeye alması hata mı ? Evet
    Sadece bu mülteciler ile birlikte dahi ülkedeki tüketim , ev , araba gibi şeylerin fiyatı arttı mı ? Evet
    Doların artışını ve ekonomiyi maliye bakanı hatalı yönetti mi ? Evet

    Bu yazdıkların herkesin hem fikir olduğu şeyler.

    Sen 20-30 sene önce teknoloji çağı yeni başlarken hastane yoktu , sıra vardı ,tüp kuyruğu vardı olayına çeviriyorsun meseleyi.

    Teknoloji ile birlikte inşa etmek kolaylaştı haliyle daha çok hastane yapıldı. İletişim arttı haliyle hastanede kuyrukta beklemiyorsun evden randevi alıyorsun.
    Tüp kuyruğu yok çünkü , doğalgaz kullanılıyor artık.


    Pandemi'de tüm dünyada , Amerikası Almanyası dahi %3-5 ekonomi daralırken biz Türkiye olarak büyüyoruz diye açıklama yapıyoruz. Sence milletin güveninin kırılması normal değil mi ?

    Sürekli bir algı çalışması yapılıyor. Milletin gözünün içine baka baka yapılıyor.

    Dünyada global bir kriz olabilir ama bizim ülkemizdeki durum pandemiye bağlı değil. Pandemi sadece süreci hızlandırıyor.

    Konuyu uzatmadan çok basitçe şunu söyleyeyim , Tarım ülkesinde meyvenin , sebzenin pahalı olmasını açıklayamazsınız. Bir şeylerin hatalı olduğu ortada.
  • 13-10-2021, 23:52:14
    #22
    Halen zamları savunanlar var. sanırım onlar dolar ile maaş alıyor.
  • 14-10-2021, 00:04:09
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Satilik Clio 5 2020 ilgilenenler pm'e.
    Ben katir alacağım.
  • 14-10-2021, 00:14:25
    #24
    Yorumları okudum bazı yorumlara şaşırdım acaba ben başka ülkede mi yaşıyorum diye düşündüm ama buldum sorunu da ben kendi ülkemde yabancı kalmışım. Asıl mülteci olan bizleriz boşa kendimizi yormaya gerek yok o benzine 10 da gelse yorumlarda okuduğum koymayacak insanlar var. Sizler de haklısınız ne olmuş altı üstü 3 Tl zam.
  • 14-10-2021, 00:15:31
    #25
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bir an telefonunu çıkar diyeceksin zannettim

    Bakın ben size herkesin hem fikir olduğu ve çok basit şekilde açıklama yapayım.
    Mevcut hükümetin milyonlarca mülteciyi ülkeye alması hata mı ? Evet
    Sadece bu mülteciler ile birlikte dahi ülkedeki tüketim , ev , araba gibi şeylerin fiyatı arttı mı ? Evet
    Doların artışını ve ekonomiyi maliye bakanı hatalı yönetti mi ? Evet

    Bu yazdıkların herkesin hem fikir olduğu şeyler.

    Sen 20-30 sene önce teknoloji çağı yeni başlarken hastane yoktu , sıra vardı ,tüp kuyruğu vardı olayına çeviriyorsun meseleyi.

    Teknoloji ile birlikte inşa etmek kolaylaştı haliyle daha çok hastane yapıldı. İletişim arttı haliyle hastanede kuyrukta beklemiyorsun evden randevi alıyorsun.
    Tüp kuyruğu yok çünkü , doğalgaz kullanılıyor artık.


    Pandemi'de tüm dünyada , Amerikası Almanyası dahi %3-5 ekonomi daralırken biz Türkiye olarak büyüyoruz diye açıklama yapıyoruz. Sence milletin güveninin kırılması normal değil mi ?

    Sürekli bir algı çalışması yapılıyor. Milletin gözünün içine baka baka yapılıyor.

    Dünyada global bir kriz olabilir ama bizim ülkemizdeki durum pandemiye bağlı değil. Pandemi sadece süreci hızlandırıyor.

    Konuyu uzatmadan çok basitçe şunu söyleyeyim , Tarım ülkesinde meyvenin , sebzenin pahalı olmasını açıklayamazsınız. Bir şeylerin hatalı olduğu ortada.
    Her cümlesine katılıyorum.
  • 14-10-2021, 00:37:59
    #26
    Adamlar bugünü düşünerek birçok ilde at ve at arabasını çevre kirliliği oluyor sebebiyle yasakladı 😅
  • 14-10-2021, 00:45:56
    #27
    Her yerde ekonomi kötü yeğenim sadece Türkiye batmıyor diyenlerin daha net anlaşılabilir hali:

    https://www.youtube.com/watch?v=q1Rr6KyhWSw