Yorumları okudum bazı yorumlara şaşırdım acaba ben başka ülkede mi yaşıyorum diye düşündüm ama buldum sorunu da ben kendi ülkemde yabancı kalmışım. Asıl mülteci olan bizleriz boşa kendimizi yormaya gerek yok o benzine 10 da gelse yorumlarda okuduğum koymayacak insanlar var. Sizler de haklısınız ne olmuş altı üstü 3 Tl zam.