winner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam dış güçler diye diye bu hale geldik zaten. Dış güçler mi bizim fen matematik ağarlıklı ortaokullar liseler açmamızı engelledi. Dış güçler mi eğitim sistemini bu hale getirdi. Dış güçler mi dedi, üni mezunu öğretmene 4.900 ver ilkokul mezunu bekçiye 5100 ver diye. Yaparsın her ilçeye bir kaç tane özel okuldan bile daha özel devlet okulu. 20 k maaşla öğretmen öğretmen ataması yapılacak dersin. O öğretmenleri de her türlü sınavdan geçirir gerçekten kafalı akıllı bilgili gençler yetiştirecek kadroyu oluşturursun. İleride de meyvesini toplarsın. Ama ne gerek var ki; akıllı, araştıran, sorgulayan gençliğe. Bizim başımıza hangi hükümet gelirse gelsin ister ki, bilgisiz cahil sorgulamayan bir millet olsun. Kendileride istedikleri gibi at koştursun. Şunu artık gerçekten kabullenmemiz gerekir. Herşeyin çözümü eğitimde. Tabi her ile 30 tane üni açarak değil. Daha ilkokuldan fen matematik yazılım ağırlıklı eğitim vererek. Tabi bu her öğrenci için geçerli değil. Her öğrencinin yeteneğine göre yapılmalı. Yani işin özü bu yazıyı okuyanlar benim ne demek istediğimi çok iyi anladı.
Hocam arkadaşın işi var onu etiketleme. Onun sorunu gunumuzle değil geçmişle.