• 13-10-2021, 15:17:21
    #10
    bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Opel Astra hatchback.
    Hayırlı uğurlu olsun 👍
  • 13-10-2021, 15:18:03
    #11
    Ben hep 50 liralık alıyorum!

    Araba, motor, bunlar lüks ihtiyaçlar toplu taşıma kullanın!
  • 13-10-2021, 15:19:31
    #12
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı uğurlu olsun 👍
    Sağ ol hocam.
  • 13-10-2021, 15:20:03
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Malesef arabayı satıyorum elektirikli bisiklet alacağım
  • 13-10-2021, 15:22:13
    #14
    toplu taşıma kullanalım diyoruz aylık abonman 317 tl şaka gibi
  • 13-10-2021, 15:22:55
    #15
    mustafas3rhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakıt fiyatları çok yüksek lpg neredeyse benzinle aynı duruma geldi bazen diyorum lpg söktüreyim direkt benzinde kullanayım diye hem muayenede de uğraşmamış olurum falan diye ama işte gene de lpg benzine göre daha az yaktığı için duruyor. Yapacak bişey yok şu dönemde de toplu taşımaya binmeye cesaret edemiyorum bakalım 2 güne bir 50 tl gazla nereye kadar Allah sonumuzu hayır etsin.
    keşke gaz artarken benzin yerinde saysa birkaç güne benzine 80 kuruş zam motorine 1,2 civarı zam bekleniyormuş
  • 13-10-2021, 15:25:15
    #16
    webtasarimda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    keşke gaz artarken benzin yerinde saysa birkaç güne benzine 80 kuruş zam motorine 1,2 civarı zam bekleniyormuş
    O zaman ben lpg yi hiç söktürmeyeyim şaka bir yana ama durumumuz gerçekten kötü araç artık gerçekten lüks oldu ama büyük şehirde yaşıyorsan araç zorunlu olur heleki ufak çocuğunuz varsa.
  • 13-10-2021, 15:29:57
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    En çok yakan arabalarım
    Chrysler crossfire 3.2 V6 km/1,5₺ (Gaz da 75 kuruş)
    Bmw 1.18i 75 kuruş
    BMW x5 70 kuruş

    en az yakan araçlarım
    Audi a1 30 kuruş
    Mercedes c200d amg 32 kuruş

    şu an ds7 var diesel 150₺ ye Ankara’ya gidiyorum. Dibinde az bir şey kalıyor.

    o yüzden kesinlikle ve kesinlikle diesel araba kullanılmalı. LPG den daha az yakıyor. C200d audi a1 ve ds7 haftada bir 100₺ benzin atıyordum İstanbul içi abartısız. Ve arabaların kullanılmadığı gün asla olmuyordu.


    diesel olmasının dışında markanın önemi var mı bilmiyorum benim kullandığım modellerin hepsi az yaktı.
  • 13-10-2021, 15:36:11
    #18
    Jonturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    toplu taşıma kullanalım diyoruz aylık abonman 317 tl şaka gibi
    açık üniversite sayesinde fiyat düşüyor hocam