bbthns adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Artık araba kullanmanın bir anlamı yok.
30
●777
- 13-10-2021, 15:18:03Ben hep 50 liralık alıyorum!
Araba, motor, bunlar lüks ihtiyaçlar toplu taşıma kullanın! - 13-10-2021, 15:20:03Üyeliği durdurulduMalesef arabayı satıyorum
elektirikli bisiklet alacağım
- 13-10-2021, 15:22:55keşke gaz artarken benzin yerinde saysa birkaç güne benzine 80 kuruş zam motorine 1,2 civarı zam bekleniyormuşmustafas3rhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-10-2021, 15:25:15O zaman ben lpg yi hiç söktürmeyeyimwebtasarimda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şaka bir yana ama durumumuz gerçekten kötü araç artık gerçekten lüks oldu ama büyük şehirde yaşıyorsan araç zorunlu olur heleki ufak çocuğunuz varsa.
- 13-10-2021, 15:29:57Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.En çok yakan arabalarım
Chrysler crossfire 3.2 V6 km/1,5₺ (Gaz da 75 kuruş)
Bmw 1.18i 75 kuruş
BMW x5 70 kuruş
en az yakan araçlarım
Audi a1 30 kuruş
Mercedes c200d amg 32 kuruş
şu an ds7 var diesel 150₺ ye Ankaraya gidiyorum. Dibinde az bir şey kalıyor.
o yüzden kesinlikle ve kesinlikle diesel araba kullanılmalı. LPG den daha az yakıyor. C200d audi a1 ve ds7 haftada bir 100₺ benzin atıyordum İstanbul içi abartısız. Ve arabaların kullanılmadığı gün asla olmuyordu.
diesel olmasının dışında markanın önemi var mı bilmiyorum benim kullandığım modellerin hepsi az yaktı. - 13-10-2021, 15:36:11açık üniversite sayesinde fiyat düşüyor hocamJonturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
elektirikli bisiklet alacağım