Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
En çok yakan arabalarım
Chrysler crossfire 3.2 V6 km/1,5₺ (Gaz da 75 kuruş)
Bmw 1.18i 75 kuruş
BMW x5 70 kuruş
en az yakan araçlarım
Audi a1 30 kuruş
Mercedes c200d amg 32 kuruş
şu an ds7 var diesel 150₺ ye Ankaraya gidiyorum. Dibinde az bir şey kalıyor.
o yüzden kesinlikle ve kesinlikle diesel araba kullanılmalı. LPG den daha az yakıyor. C200d audi a1 ve ds7 haftada bir 100₺ benzin atıyordum İstanbul içi abartısız. Ve arabaların kullanılmadığı gün asla olmuyordu.
diesel olmasının dışında markanın önemi var mı bilmiyorum benim kullandığım modellerin hepsi az yaktı.