• 12-10-2021, 12:52:08
    #55
    Platin üye
    ErdoganUrcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi de seni ne den savunalım ki hocam her bir şeyi Müslümanlıkla bağdaştıracak isen insanlığın gelişmek için hiç bir şey üretmemesi lazım zamanın da Osmanlı zamanın da bilimle uğraşıldığı için bile düşmanlık yapan dinciler var dı vs kuranı Kerim de geçmeyen bir şey için türlü düşüncelere girmeye gerek yok o zaman dan bu zamana gelen her şey gerçek olsa idi mezhepler oluşmazdı Müslümanlık tek kalıp olur du X mezhebin de bir yerin kanar abdest bozulmaz y de abdest bozulur biri sağ selam verirken diğeri sola verir vs vs bırakın kimin ne dediğini Müslümanlığınızı kuranı kerime göre yaşayın tek inanmanız gereken şey belli
    o mesajın kopyasını benim ilk mesajımı eleştiren herkese yazıyorum ve hala eleştiren çıkıyor yani tam olarak bilgi sahibi olmadan ögrenmeden bu konu için örneklendirmemiz gerekirse okumadan mı? yargılayıp yaftalıyoruz toplum olarak acaba biz?
  • 12-10-2021, 12:54:06
    #56
    Ona bakarsanız Yahudilik ve Müslümanlık arasında o kadar çok benzerlikler var ki. Sünnet oruç kurban, leş hayvanı yememek, faiz haram mesela.Hani herkes zannediyor mu Müslümanlık sıfırdan çıkan bir din diye. Bi araştırsanız %90'ı aynı yahudilikle. Bu konu tamamen siyasi tarafa gitmiş yine.
  • 12-10-2021, 13:05:43
    #57
    Platin üye
    SEOBuyuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimse seni linçlemezdi dostum böyle birşey yazmasan.
    Benim babam kendi işi nedeniyle Facebook Instagram veya Google gibi platformlara düzenli reklam veren biri bu vesile ile bu konuya çocukluğumdan beri gerçekten çok küçüklükten aşinayım ve hala da kendimi geliştirmeye devam ediyorum bu foruma normalde ticaret yapma gereksinimi ile üye olmadım gerçekten buradaki topluluk küçük Türkiye gibi mesela şu anda Türkiye’de ne kadar farklı görüş varsa hepsini destekleyen üyelerle dolu ve ben yaş gereği Türkiye’de bir zamanlar olan forum furyasının sonuna yetişmiş ve bittiğine de gerçekten üzülmüş bir kesimdenim ama r10 hala bu furya devam etmekte de bunu keşfettiğim için gerçekten çok şanslı hissediyorum kendimi şimdi neden bunları size bu sorunuzun üzerine yazdığıma gelirsek linç biraz ağır bir kavram gibi gelebilir haklısınızda twitter da olsa saçma sapan hakaret mesajlarından başka bir mesaj bulamazdım burada benim mesaja karşıt görüşllü eleştiren kişilere bakarsanız zaten edepli linç olarak adlandırayım bu durumun varlığını görürsünüz hakaretsiz güzel uygun bir dille linç var burda bunun da en büyük nedeni üyelerin kalitesi diye düşümekteyim bu üyeler ne kadar keskin hatlarla bölünmüş görüşlere sahip olsa da neredeyse tamamına yakın bir kesmi verdikleri cevaplar da saygı çerçevesini aşmamaya dikkat ediyor hatta karşı argüman bile hazırlıyor ve evet ben saygı çerçevesinde linçlenmekteyım.
  • 12-10-2021, 13:07:16
    #58
    Üyeliği durduruldu
    FuryRaskolnikov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim babam kendi işi nedeniyle Facebook Instagram veya Google gibi platformlara düzenli reklam veren biri bu vesile ile bu konuya çocukluğumdan beri gerçekten çok küçüklükten aşinayım ve hala da kendimi geliştirmeye devam ediyorum bu foruma normalde ticaret yapma gereksinimi ile üye olmadım gerçekten buradaki topluluk küçük Türkiye gibi mesela şu anda Türkiye’de ne kadar farklı görüş varsa hepsini destekleyen üyelerle dolu ve ben yaş gereği Türkiye’de bir zamanlar olan forum furyasının sonuna yetişmiş ve bittiğine de gerçekten üzülmüş bir kesimdenim ama r10 hala bu furya devam etmekte de bunu keşfettiğim için gerçekten çok şanslı hissediyorum kendimi şimdi neden bunları size bu sorunuzun üzerine yazdığıma gelirsek linç biraz ağır bir kavram gibi gelebilir haklısınızda twitter da olsa saçma sapan hakaret mesajlarından başka bir mesaj bulamazdım burada benim mesaja karşıt görüşllü eleştiren kişilere bakarsanız zaten edepli linç olarak adlandırayım bu durumun varlığını görürsünüz hakaretsiz güzel uygun bir dille linç var burda bunun da en büyük nedeni üyelerin kalitesi diye düşümekteyim bu üyeler ne kadar keskin hatlarla bölünmüş görüşlere sahip olsa da neredeyse tamamına yakın bir kesmi verdikleri cevaplar da saygı çerçevesini aşmamaya dikkat ediyor hatta karşı argüman bile hazırlıyor ve evet ben saygı çerçevesinde linçlenmekteyım.
    Ancak kapı aynı yere çıkıyor siz islamdan bahsetmeseydiniz ve bu konuyu açmasaydınız hiç linçlenmezdiniz.
  • 12-10-2021, 13:13:06
    #59
    Platin üye
    SEOBuyuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ancak kapı aynı yere çıkıyor siz islamdan bahsetmeseydiniz ve bu konuyu açmasaydınız hiç linçlenmezdiniz.
    R10 da konu dışı veya farklı kategorilerde özellikle haber bölümünde kısacası ticaret veya bilgi paylaşımı hariç tüm konuları açma nedeni çoğumuzun insanların görüş ve düşüncelerini öğrenmek olduğunu düşünüyorum hatta onlar bu sebebi bilmese bile içgüdü yada bilinçaltı yönlendirmesi gereği sebebin bu olduğuna inanıyorum ki bende ayni sebeple bu konuyu açtım
  • 12-10-2021, 13:26:29
    #60
    Üyeliği durduruldu
    FuryRaskolnikov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 da konu dışı veya farklı kategorilerde özellikle haber bölümünde kısacası ticaret veya bilgi paylaşımı hariç tüm konuları açma nedeni çoğumuzun insanların görüş ve düşüncelerini öğrenmek olduğunu düşünüyorum hatta onlar bu sebebi bilmese bile içgüdü yada bilinçaltı yönlendirmesi gereği sebebin bu olduğuna inanıyorum ki bende ayni sebeple bu konuyu açtım
    Siz öyle sanın. Ahyrıca tek müslümanlar aşağılanmıyor ateist deist hristiyan yahudilerde aşağılanıyor bence bu durumda islamı aşağılamaları gayet normal
  • 12-10-2021, 13:29:57
    #61
    Platin üye
    SEOBuyuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz öyle sanın. Ahyrıca tek müslümanlar aşağılanmıyor ateist deist hristiyan yahudilerde aşağılanıyor bence bu durumda islamı aşağılamaları gayet normal
    anlıyorum ve görüşünüze saygı duyuyorum.
  • 12-10-2021, 13:35:20
    #62
    Platin üye
    Python7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ona bakarsanız Yahudilik ve Müslümanlık arasında o kadar çok benzerlikler var ki. Sünnet oruç kurban, leş hayvanı yememek, faiz haram mesela.Hani herkes zannediyor mu Müslümanlık sıfırdan çıkan bir din diye. Bi araştırsanız %90'ı aynı yahudilikle. Bu konu tamamen siyasi tarafa gitmiş yine.
    Siyasi taraf değil de inanç farklılıkları yada laik ve seküler kesim ile karşıt taraf diyebiliriz. tartışması daha doğru olur
  • 12-10-2021, 13:41:38
    #63
    FuryRaskolnikov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siyasi taraf değil de inanç farklılıkları yada laik ve seküler kesim ile karşıt taraf diyebiliriz. tartışması daha doğru olur
    Allah aşkına laik sistemle ne alakası var bunun. Tam olarak laiklik nedir bana söyler misiniz?