Benim babam kendi işi nedeniyle Facebook Instagram veya Google gibi platformlara düzenli reklam veren biri bu vesile ile bu konuya çocukluğumdan beri gerçekten çok küçüklükten aşinayım ve hala da kendimi geliştirmeye devam ediyorum bu foruma normalde ticaret yapma gereksinimi ile üye olmadım gerçekten buradaki topluluk küçük Türkiye gibi mesela şu anda Türkiyede ne kadar farklı görüş varsa hepsini destekleyen üyelerle dolu ve ben yaş gereği Türkiyede bir zamanlar olan forum furyasının sonuna yetişmiş ve bittiğine de gerçekten üzülmüş bir kesimdenim ama r10 hala bu furya devam etmekte de bunu keşfettiğim için gerçekten çok şanslı hissediyorum kendimi şimdi neden bunları size bu sorunuzun üzerine yazdığıma gelirsek linç biraz ağır bir kavram gibi gelebilir haklısınızda twitter da olsa saçma sapan hakaret mesajlarından başka bir mesaj bulamazdım burada benim mesaja karşıt görüşllü eleştiren kişilere bakarsanız zaten edepli linç olarak adlandırayım bu durumun varlığını görürsünüz hakaretsiz güzel uygun bir dille linç var burda bunun da en büyük nedeni üyelerin kalitesi diye düşümekteyim bu üyeler ne kadar keskin hatlarla bölünmüş görüşlere sahip olsa da neredeyse tamamına yakın bir kesmi verdikleri cevaplar da saygı çerçevesini aşmamaya dikkat ediyor hatta karşı argüman bile hazırlıyor ve evet ben saygı çerçevesinde linçlenmekteyım.
Ancak kapı aynı yere çıkıyor siz islamdan bahsetmeseydiniz ve bu konuyu açmasaydınız hiç linçlenmezdiniz.