R10 da konu dışı veya farklı kategorilerde özellikle haber bölümünde kısacası ticaret veya bilgi paylaşımı hariç tüm konuları açma nedeni çoğumuzun insanların görüş ve düşüncelerini öğrenmek olduğunu düşünüyorum hatta onlar bu sebebi bilmese bile içgüdü yada bilinçaltı yönlendirmesi gereği sebebin bu olduğuna inanıyorum ki bende ayni sebeple bu konuyu açtım
Siz öyle sanın. Ahyrıca tek müslümanlar aşağılanmıyor ateist deist hristiyan yahudilerde aşağılanıyor bence bu durumda islamı aşağılamaları gayet normal