Webtekno'nun Sünnet hakkındaki olumsuz haberi
73
●2.192
- 12-10-2021, 11:42:07Linç yememek için konuyu böyle açtım diyorsun, başkasını linç ettirmek için konuya İslam düşmanlığı yazıyorsun
- 12-10-2021, 11:46:27Bence bir düşmanlık/art niyet söz konusu değil. Önceleri sünnetli bireylerin cinsel hastalıklara karşı daha fazla korunduğunun yazıldığı hatırlıyorum. Hatta sünnetin faydaları şeklinde anlatılırdı. Araştırma neticesinde (22 yıllık uzun bir araştırma yapılmış yazılana göre) düşünüldüğü gibi bir koruması olmadığı tespit edilmiş hatta daha riski olduğu yazılmış. Sadece webteknoya değil araştırmanın kaynağına bakmak lazım.
- 12-10-2021, 11:51:29Bahsettiğiniz başkası webtekno ise böyle bir niyetim yok ayrıca zaten kendi paylaştıkları yaydıkları bir yazısı şimdi sorsak paylaşmama kızmaz sevinirler.MartinLuther adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Linç konusunda ne yazık ki çok iyiyiz bakın A düşüncesi ile açtığım konu da linçleniyor B düşüncesi de yani hangi bakış açısından bakarsanız bakın sonuç kaçınılmaz peki doğru mu bu ülkece alışkanlığımız? - 12-10-2021, 11:54:05Sünnetin Yahudilerde de olduğunu bilmiyor musunuz peki?FuryRaskolnikov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biliyorsanız siz şu an ortalığı karıştırmak için bunu "islam düşmanlığı" kisvesi altında paylaşıyorsunuz demek oluyor. - 12-10-2021, 12:01:16Vallaha hocam ne diyeyim o şekilde sunmasaydım haberi linç yerdim hiç birinizde beni savunmazdınız hatta en sonda sınırsız banlanmak ile ihtar edilen süreli, ban alırdım yani tecrübe ile sabitErdoganUrcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-10-2021, 12:01:47Vallaha hocam ne diyeyim o şekilde sunmasaydım haberi linç yerdim hiç birinizde beni savunmazdınız hatta en sonda sınırsız banlanmak ile ihtar edilen süreli, ban alırdım yani tecrübe ile sabitHellscream adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-10-2021, 12:15:20Bence siz daha neyi neden yaptığınızı bilmiyorsunuz. Linçten bahsediyorsunuz, karşı çıkanlara lince karşı olduğunuzu savunuyorsunuz ama açtığınız konu zaten direkt haberi yapan siteyi hedef alan linç paylaşımına çıkıyor.
Fıkralarla Türkiye gibi konu olmuş sizinki. - 12-10-2021, 12:17:16webteknoyu burada 30-40 kişi linç etse ne olur hocam allah aşkına ki savunanlar da ağırlıklıHellscream adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
inan islam düşmanı olmalarına hiç gerek yok bana göre nedenleri çok şakin burada yazınca senle sorunsuz sohbet edip tartışa biliriz belki olgun şekil de yaklaşırsın lakin herkes o şekil de değil forum da