Bence bir düşmanlık/art niyet söz konusu değil. Önceleri sünnetli bireylerin cinsel hastalıklara karşı daha fazla korunduğunun yazıldığı hatırlıyorum. Hatta sünnetin faydaları şeklinde anlatılırdı. Araştırma neticesinde (22 yıllık uzun bir araştırma yapılmış yazılana göre) düşünüldüğü gibi bir koruması olmadığı tespit edilmiş hatta daha riski olduğu yazılmış. Sadece webteknoya değil araştırmanın kaynağına bakmak lazım.