Hellscream adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence siz daha neyi neden yaptığınızı bilmiyorsunuz. Linçten bahsediyorsunuz, karşı çıkanlara lince karşı olduğunuzu savunuyorsunuz ama açtığınız konu zaten direkt haberi yapan siteyi hedef alan linç paylaşımına çıkıyor.

Fıkralarla Türkiye gibi konu olmuş sizinki.
webteknoyu burada 30-40 kişi linç etse ne olur hocam allah aşkına ki savunanlar da ağırlıklı