Geçmiş olsun. Bol vitamin ve su lütfen.
Aşı var mıydı? Evet ise hangisi?
bizimde pozitif çıktı :(
25
●395
- 11-10-2021, 10:56:03Sağolun hocam yatıyoruz işteAOA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aman hocam size de geçmiş olsun. aslında iştahım tat alma koku alma herşey yerinde sadece yatmaktan sırtım ağrıyor o kadar. arada yerde uzanıyorum iyi geliyor.SlckCftc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aman hocam geçmiş olsun size deMehmethavar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hadi gözünüz aydın o zamanposedion91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah razı olsunGazapizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağolun hocam, aşı yok. Su ve c vitaminini son 1 haftadır çok eksik ettim, böyle olacağı belliydi. vücut susuz kalınca tetiklemiş de olabilir inanın bilmiyorum. şimdi sürekli su içiyorum. normalde de çok su içen biriyim ama işte aksattık kabahat bizde.globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 11-10-2021, 11:03:02Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.geçmiş olsun hocam ağır atlatmışsınız Allah yaşatmasın bir daha size bunu. Aşılar var mıydı.SlckCftc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-10-2021, 11:04:49İlk aşıyı Biontech oldum ikinci aşıya daha zamanı gelmemişti. Teşekkür ederim bu arada ALLAH kimseye yaşatmasın böyle bir hastalık.posedion91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-10-2021, 18:02:21Allah razı olsunbLizzard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah razı olsun. sanıyorum benim de yarın 4 olacak tat ve kokuda sorun yok, gerçi burnum tıkalı sürekli su çekiyorum şimdilik iyiyim. öksürük hiç yok. bugün çok ciddi şekilde terledim, altıma kaçırmış gibideli_efo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gözlerim açıldı kendime geldim. baş ağrım devam ediyor.
Sağolun hocam.TomJones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
