bLizzard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok geçmiş olsun, Rabbim tez zamanda şifanızı verir inşAllah.
Allah razı olsun
deli_efo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam benim de 4. Günüm tat ve koku kaybını yeni yaşadım kuru öksürük ve baş dönmesi var bende de
Allah razı olsun. sanıyorum benim de yarın 4 olacak tat ve kokuda sorun yok, gerçi burnum tıkalı sürekli su çekiyorum şimdilik iyiyim. öksürük hiç yok. bugün çok ciddi şekilde terledim, altıma kaçırmış gibi gözlerim açıldı kendime geldim. baş ağrım devam ediyor.
TomJones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam
Sağolun hocam.