• 11-10-2021, 10:01:36
    #19
    Geçmiş olsun. Bol vitamin ve su lütfen.

    Aşı var mıydı? Evet ise hangisi?
  • 11-10-2021, 10:56:03
    #20
    AOA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun
    Sağolun hocam yatıyoruz işte
    SlckCftc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    11 Gün Yogun Bakımda yattım doktorlar kurtulması mucize diyordu . Çok şükür atlattım şuan ilaçları içiyorum. Dikkat edin hocam küçümsemeyin Lütfen
    Aman hocam size de geçmiş olsun. aslında iştahım tat alma koku alma herşey yerinde sadece yatmaktan sırtım ağrıyor o kadar. arada yerde uzanıyorum iyi geliyor.
    Mehmethavar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 gün önce maalesef ameliyat oldum ağrıdan duramiyorum test vermeye gittin pozitif çıktı sizin gibi ağrıdan duramiyorum
    aman hocam geçmiş olsun size de
    posedion91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu gece 00:00 da 14 günlük karantinam bitiyor. dert etmeyin hocam bende yeni oldum. 14 günde geçti. bir şekilde geçiyor. çok ağrınız olursa evde yürüş yapın ben öyle yürüyordum boş boş
    Hadi gözünüz aydın o zaman
    Gazapizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun Allah kolaylık versin
    Allah razı olsun
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun. Bol vitamin ve su lütfen.

    Aşı var mıydı? Evet ise hangisi?
    Sağolun hocam, aşı yok. Su ve c vitaminini son 1 haftadır çok eksik ettim, böyle olacağı belliydi. vücut susuz kalınca tetiklemiş de olabilir inanın bilmiyorum. şimdi sürekli su içiyorum. normalde de çok su içen biriyim ama işte aksattık kabahat bizde.
  • 11-10-2021, 11:03:02
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SlckCftc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    11 Gün Yogun Bakımda yattım doktorlar kurtulması mucize diyordu . Çok şükür atlattım şuan ilaçları içiyorum. Dikkat edin hocam küçümsemeyin Lütfen
    geçmiş olsun hocam ağır atlatmışsınız Allah yaşatmasın bir daha size bunu. Aşılar var mıydı.
  • 11-10-2021, 11:04:49
    #22
    posedion91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun hocam ağır atlatmışsınız Allah yaşatmasın bir daha size bunu. Aşılar var mıydı.
    İlk aşıyı Biontech oldum ikinci aşıya daha zamanı gelmemişti. Teşekkür ederim bu arada ALLAH kimseye yaşatmasın böyle bir hastalık.
  • 11-10-2021, 11:08:52
    #23
    Çok geçmiş olsun, Rabbim tez zamanda şifanızı verir inşAllah.
  • 11-10-2021, 11:12:09
    #24
    Geçmiş olsun hocam benim de 4. Günüm tat ve koku kaybını yeni yaşadım kuru öksürük ve baş dönmesi var bende de
  • 11-10-2021, 11:13:14
    #25
    Geçmiş olsun hocam
  • 11-10-2021, 18:02:21
    #26
    bLizzard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun, Rabbim tez zamanda şifanızı verir inşAllah.
    Allah razı olsun
    deli_efo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam benim de 4. Günüm tat ve koku kaybını yeni yaşadım kuru öksürük ve baş dönmesi var bende de
    Allah razı olsun. sanıyorum benim de yarın 4 olacak tat ve kokuda sorun yok, gerçi burnum tıkalı sürekli su çekiyorum şimdilik iyiyim. öksürük hiç yok. bugün çok ciddi şekilde terledim, altıma kaçırmış gibi gözlerim açıldı kendime geldim. baş ağrım devam ediyor.
    TomJones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam
    Sağolun hocam.