SlckCftc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
11 Gün Yogun Bakımda yattım doktorlar kurtulması mucize diyordu . Çok şükür atlattım şuan ilaçları içiyorum. Dikkat edin hocam küçümsemeyin Lütfen
geçmiş olsun hocam ağır atlatmışsınız Allah yaşatmasın bir daha size bunu. Aşılar var mıydı.