• 09-10-2021, 23:36:55
    #10
    ağlancak halimize gülüyoruz yeminle
  • 09-10-2021, 23:37:16
    #11
    hükümete sallamak için bahane aranan konulardan volume 999999999
  • 09-10-2021, 23:37:31
    #12
    ThecBerg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ERDUĞAN ERDUĞAN ERDUĞAN
    https://www.youtube.com/watch?v=MSix94Qo-rg
    Saman Saman Saman
    Heykel Heykel Heykel
    Rakı Rakı Rakı

    No hizmet yes laikusluk
  • 09-10-2021, 23:37:44
    #13
    Bu pek şaşırılacak bir şey olmamalı. Gelir vergisi kanunu yeni çıkmadı ya. 2021 yılı için 190K yı geçen gelirler %30 değil %35 vergiye girer hatta. Muhtemelen 48 aylık maaşları da 190K yı geçmiştir.
  • 09-10-2021, 23:38:00
    #14
    bu duruma tepkim pp
  • 09-10-2021, 23:38:33
    #15
    depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maaşta artış varsa vergiyi alırlar. Honda bunu bilmeliydi aslında. Elden verseymiş iyi olurmuş.
    Benim aklima da devlete olan vergi borcunu iscilere ikramiye olarak dagitip gider mi gosterdi diye gelmiyor degil.
  • 09-10-2021, 23:38:49
    #16
    Konudaki herkese buradan çaykur çay fırlatıyorum.
  • 09-10-2021, 23:38:59
    #17
    Anlamadığım durum şu: Ülkemizin durumu belli, çiftçilere zaten diyecek yok (Ailemin Mesleği, Bu sene 100 Bin Tl Zarar ettik sadece biz değil tüm çiftçiler), Benzine , gaza diyecek bir şey zaten yok, Birtakım dokümanlarla kanıtlanan şeyler ortada ama gel gör ki , Hala bazı insanlar hiçbir şey yok gibi davranıyorlar.
  • 09-10-2021, 23:39:14
    #18
    Bunca yıl maaşından zaten almış vergiyi bide maaştan biriken Tanzimattan mı vergi kesmişler yuh ya