depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maaşta artış varsa vergiyi alırlar. Honda bunu bilmeliydi aslında. Elden verseymiş iyi olurmuş.
Benim aklima da devlete olan vergi borcunu iscilere ikramiye olarak dagitip gider mi gosterdi diye gelmiyor degil.