Anlamadığım durum şu: Ülkemizin durumu belli, çiftçilere zaten diyecek yok (Ailemin Mesleği, Bu sene 100 Bin Tl Zarar ettik sadece biz değil tüm çiftçiler), Benzine , gaza diyecek bir şey zaten yok, Birtakım dokümanlarla kanıtlanan şeyler ortada ama gel gör ki , Hala bazı insanlar hiçbir şey yok gibi davranıyorlar.