Arkadaşlar 1 kişiye öğrenci veya zor durumda olan birisine yemeksepeti üzerinden yemek ısmarlamak istiyorum.
Gerçekten ihtiyacı olanlar pm üzerinden ulaşabilirse sevinirim konu altına yazmasına gerek yok.
Lütfen iyi niyeti suistimal edicek arkadaşlar yazmasın rica ediyorum
Çünkü gerçekten ihtiyacı olan birine yemek ısmarlamak istiyorum içimden geldi.
İyi forumlar.
Ulaşan arkadaşlara elimden geldiğince yardımcı oldum gönül isterdi ki daha çok kişiye yardımcı olabilelim. Afiyet olsun helali hoş olsun.
1 Kişiye yemek ısmarlamak istiyorum
18
●487
- 09-10-2021, 13:48:21İyiki varsınız yararlanacak arkadaş adına bende teşekkür etmek istiyorum
- 09-10-2021, 14:26:23Birisi almadiysa alabilirim hocamElinSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle