• 09-10-2021, 13:46:27
    #1
    Arkadaşlar 1 kişiye öğrenci veya zor durumda olan birisine yemeksepeti üzerinden yemek ısmarlamak istiyorum.
    Gerçekten ihtiyacı olanlar pm üzerinden ulaşabilirse sevinirim konu altına yazmasına gerek yok.
    Lütfen iyi niyeti suistimal edicek arkadaşlar yazmasın rica ediyorum
    Çünkü gerçekten ihtiyacı olan birine yemek ısmarlamak istiyorum içimden geldi.

    İyi forumlar.

    Ulaşan arkadaşlara elimden geldiğince yardımcı oldum gönül isterdi ki daha çok kişiye yardımcı olabilelim. Afiyet olsun helali hoş olsun.
  • 09-10-2021, 13:48:21
    #2
    En iyisi sanırım
    İyiki varsınız yararlanacak arkadaş adına bende teşekkür etmek istiyorum
  • 09-10-2021, 13:50:44
    #3
    Dünya halen sizin gibi iyi insanların hatrına dönüyor hocam çok ince bir düşünce 🙃
  • 09-10-2021, 13:52:11
    #4
  • 09-10-2021, 13:53:23
    #5
  • 09-10-2021, 13:54:34
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
  • 09-10-2021, 13:55:35
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Güzel düşünceniz için teşekkürler hocam. 1 kişiyede ben yemek söylemek isterim. pm üzerinden ulaşabilirsiniz.
  • 09-10-2021, 14:16:05
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
  • 09-10-2021, 14:26:23
    #9
    ElinSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar 1 kişiye öğrenci veya zor durumda olan birisine yemeksepeti üzerinden yemek ısmarlamak istiyorum.
    Gerçekten ihtiyacı olanlar pm üzerinden ulaşabilirse sevinirim konu altına yazmasına gerek yok.
    Lütfen iyi niyeti suistimal edicek arkadaşlar yazmasın rica ediyorum
    Çünkü gerçekten ihtiyacı olan birine yemek ısmarlamak istiyorum içimden geldi.

    İyi forumlar.
    Birisi almadiysa alabilirim hocam