ElinSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar 1 kişiye öğrenci veya zor durumda olan birisine yemeksepeti üzerinden yemek ısmarlamak istiyorum.
Gerçekten ihtiyacı olanlar pm üzerinden ulaşabilirse sevinirim konu altına yazmasına gerek yok.
Lütfen iyi niyeti suistimal edicek arkadaşlar yazmasın rica ediyorum
Çünkü gerçekten ihtiyacı olan birine yemek ısmarlamak istiyorum içimden geldi.

İyi forumlar.
Birisi almadiysa alabilirim hocam