• 10-10-2021, 19:20:52
    #10
    Doktorun verdiği ilaçlarla beraber antibiyotik alan oldu mu arkadaşlar?
  • 10-10-2021, 19:28:21
    #11
    deli_efo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doktorun verdiği ilaçlarla beraber antibiyotik alan oldu mu arkadaşlar?
    Bana sadece sabah 8 , akşam 8 atılan hap verildi. Harici ilaçları baş ağrısı için vs. Aile hekimi arayıp yazdı.
  • 10-10-2021, 19:30:37
    #12
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana sadece sabah 8 , akşam 8 atılan hap verildi. Harici ilaçları baş ağrısı için vs. Aile hekimi arayıp yazdı.
    Aynen parol vs dediler ama benim ses gıdık burnum kapalı bildiğin gribim yani antibiyotik almadan da benim gribim geçmez acaba antibiyotik alsam mide kaldırır mı o kadar ilacı
  • 10-10-2021, 19:31:31
    #13
    deli_efo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doktorun verdiği ilaçlarla beraber antibiyotik alan oldu mu arkadaşlar?
    Reçetesiz, bilip bilmeden antibiyotik kullanılmaz. Antibiyotik vitamin gibi maddelerin emilimini sağlayan yararlı bakterileri de öldürebilir.
  • 10-10-2021, 19:34:03
    #14
    KeremWho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reçetesiz, bilip bilmeden antibiyotik kullanılmaz. Antibiyotik vitamin gibi maddelerin emilimini sağlayan yararlı bakterileri de öldürebilir.
    Tabi tabi kesinlikle haklısınız hocam da hani insan da kendini biraz bilir ya hani bende öyleyim yani boğazım ağrır yutkunamam sesim gider se bu antibiyotik almadan geçmez o yüzden bir sorim dedim belki alan olmuştur
  • 10-10-2021, 19:42:42
    #15
    deli_efo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabi tabi kesinlikle haklısınız hocam da hani insan da kendini biraz bilir ya hani bende öyleyim yani boğazım ağrır yutkunamam sesim gider se bu antibiyotik almadan geçmez o yüzden bir sorim dedim belki alan olmuştur
    Bol bol yeşillik ye.
    Organik beslen.

    Ben o verilen hapları kullanmayı kestim bugün.
  • 10-10-2021, 19:45:18
    #16
    Umarım yaşlı sevdiklerine bulaştırıp ölümlerine neden olmamışsındır. Aşı olmadığın için pişman olmaman dileğiyle. Geçmiş olsun.
  • 10-10-2021, 19:53:57
    #17
    ozan545 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım yaşlı sevdiklerine bulaştırıp ölümlerine neden olmamışsındır. Aşı olmadığın için pişman olmaman dileğiyle. Geçmiş olsun.
    1 haftadır evdeydim gece bir anda oldu olmasına da hocam. Böyle de yorum hasta olan bir adama yapılmamalı hocam ya yani sadece kendim için değil başkası için de aynı şeyleri düşünürüm