chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana sadece sabah 8 , akşam 8 atılan hap verildi. Harici ilaçları baş ağrısı için vs. Aile hekimi arayıp yazdı.
Aynen parol vs dediler ama benim ses gıdık burnum kapalı bildiğin gribim yani antibiyotik almadan da benim gribim geçmez acaba antibiyotik alsam mide kaldırır mı o kadar ilacı