Umarım yaşlı sevdiklerine bulaştırıp ölümlerine neden olmamışsındır. Aşı olmadığın için pişman olmaman dileğiyle. Geçmiş olsun.
1 haftadır evdeydim gece bir anda oldu olmasına da hocam. Böyle de yorum hasta olan bir adama yapılmamalı hocam ya yani sadece kendim için değil başkası için de aynı şeyleri düşünürüm