• 08-10-2021, 13:32:56
    #1
    Wordpress
    Merhabalar, 11 aylık köpeğim var ve 20 günlük 3 yavrusu var. Severek yiyeceği ve kaliteli mama öneriniz var mı ? Bütçe pek problem değil. Ufak bir önerinizi ihtiyacım var 😊 T. Yoldan bakıyorum fakat çoğu sahte maalesef
  • 08-10-2021, 13:39:02
    #2
    Pay
    Üyeliği durduruldu
    "Balıklı" Kuru Mama Alabilirsiniz. Orta Yağlı Olanlardan.
  • 08-10-2021, 13:55:59
    #3
    Hocam market mamalarından ziyade kaliteli mamaları tercih edin. Royal Canin,Iams gibi mamalar nispeten daha kaliteli. veteriner kliniklerinden temin edebilir hem se fikir alabilirsiniz. Vaktiniz varsa kendiniz yapın. Tavuk marketlerde oldukça ucuza tavuk boynu alabilirsiniz. İçine bolca pirinç, acı olmayan biber, domates, havuç gibi sebzeleri karıştırın, güzelce haşlayıp verin. Bayıla bayıla yiyecektir.
  • 08-10-2021, 13:59:51
    #4
    Paran varsa kaliteli mamaları biliyorsundur. Ama maddi gücün çok yoksa Reflex Plus, Reflex, BestPet alabilirsiniz.
  • 08-10-2021, 15:22:33
    #5
    Biz bu mamayı kullanıyoruz yararını gördük size de öneririm.
    https://www.r10.net/off-topic/297290...8465039-a.html