Merhabalar, 11 aylık köpeğim var ve 20 günlük 3 yavrusu var. Severek yiyeceği ve kaliteli mama öneriniz var mı ? Bütçe pek problem değil. Ufak bir önerinizi ihtiyacım var 😊 T. Yoldan bakıyorum fakat çoğu sahte maalesef