• 08-10-2021, 16:13:03
    #19
    iPhone 11 ekranı tek kelimeyle çöp ve şarj kısmında çok kötü. İşlemcisine bakarak telefon alacaksanız mi10t falan alın daha iyidir.

    Üç modelde fiyatına nazaran kötü se 2020 daha kullanılabilir Apple küçük telefonları çok iyi yapıyor
    Onun dışında ben olsam paramı bunlara harcamazdım
  • 08-10-2021, 17:11:37
    #20
    samsung A8 Plus hocam
    3 yıldır kullanıyorum gıcır gıcır
  • 08-10-2021, 17:15:18
    #21
    Kesinlikle iPhone 11 hocam
  • 08-10-2021, 18:10:50
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ilk çıktığından beri iphone 11 kullanıyorum yaklaşık 2 yıl oldu ve hala sorunsuz çok memnunum tavsiye ederim
  • 09-10-2021, 01:27:40
    #23
    11.
    Pişman olmazsınız