iPhone 11 ekranı tek kelimeyle çöp ve şarj kısmında çok kötü. İşlemcisine bakarak telefon alacaksanız mi10t falan alın daha iyidir.

Üç modelde fiyatına nazaran kötü se 2020 daha kullanılabilir Apple küçük telefonları çok iyi yapıyor
Onun dışında ben olsam paramı bunlara harcamazdım