• 07-10-2021, 11:28:36
    #10
    O.ilandaki yakında Tarcanlar videosu olarak geri döner
  • 07-10-2021, 16:15:55
    #11
    Her şey gibi. Hiçbir olumlu ilerleme olmayacak.
  • 07-10-2021, 17:33:07
    #12
    Piyasa ilk yükseldiğinde insanlar kızıyordu. Fiyatlar keşke o zamanki gibi kalsaydı.
  • 07-10-2021, 17:38:50
    #13
    Herşey pahalandı ülkede. Hayatı çok zorlaştırdılar.
    Ben lanet okuyorum, Allah belasını versin kimin en ufak parmağı varsa diye.

    SOba borusu bile 25 TL olmuş.
    Kömür 33 TL olmuş.
    Saçmalık.