Ne olacak bu araba fiyatları? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ne olacak bu araba fiyatları?
12
●
273
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Ne olacak bu araba fiyatları?
1
2
07-10-2021, 11:28:36
#10
Umutsuz78
O.ilandaki yakında Tarcanlar videosu olarak geri döner
07-10-2021, 16:15:55
#11
teknohaberci
Her şey gibi. Hiçbir olumlu ilerleme olmayacak.
07-10-2021, 17:33:07
#12
Caxing
Piyasa ilk yükseldiğinde insanlar kızıyordu. Fiyatlar keşke o zamanki gibi kalsaydı.
07-10-2021, 17:38:50
#13
chnyrdkl
Herşey pahalandı ülkede. Hayatı çok zorlaştırdılar.
Ben lanet okuyorum, Allah belasını versin kimin en ufak parmağı varsa diye.
SOba borusu bile 25 TL olmuş.
Kömür 33 TL olmuş.
Saçmalık.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler