Herşey pahalandı ülkede. Hayatı çok zorlaştırdılar.
Ben lanet okuyorum, Allah belasını versin kimin en ufak parmağı varsa diye.

SOba borusu bile 25 TL olmuş.
Kömür 33 TL olmuş.
Saçmalık.