Adwordsü bedava kullanmak için, dol@ndırmak için bu kadar çok uğraş verilirken google yine çok hoşgörülü davranıyor.
Bu forumda bir adama iş yaptırıp 100 lirasını ödemediniz mi parayı ödeyene kadar forumdan banlıyorlar adamı.
İnsanlar google'ı günde 300 dolar dol@ndırıyor.
Kapatın şu AdWords'u sizde rahat edin bizde
11
●295
- 01-10-2021, 15:04:30Türk gibi düşünmüyorlar.eQL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dol@ndırıclığı önlemek için ikametgah ilmuhaberi istemek yerine algoritma ile yakalamaya çalışıyorlar.
Benim reklam hesabımda ayda 1-2 kez para çekemediği için reklamlar duruduluyor.
Ödemeyi yapıyorum ve tekrar başlıyor.
Telefon kaydedip müşteri temsilcisi ile telefonda konuşanların hesaplarına pek bir şey olmuyor.