• 01-10-2021, 14:34:21
    #10
    Adwordsü bedava kullanmak için, dol@ndırmak için bu kadar çok uğraş verilirken google yine çok hoşgörülü davranıyor.
    Bu forumda bir adama iş yaptırıp 100 lirasını ödemediniz mi parayı ödeyene kadar forumdan banlıyorlar adamı.
    İnsanlar google'ı günde 300 dolar dol@ndırıyor.
  • 01-10-2021, 14:57:22
    #11
    @digiklan; ne güzel söylediniz. Davranmasın ondan hoşgörü isteyen yok. Kapat bütün eşiği, ön ödemeyi koy, kimlik iste, kimseyi uğraştırma.
  • 01-10-2021, 15:04:30
    #12
    eQL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @digiklan; ne güzel söylediniz. Davranmasın ondan hoşgörü isteyen yok. Kapat bütün eşiği, ön ödemeyi koy, kimlik iste, kimseyi uğraştırma.
    Türk gibi düşünmüyorlar.
    Dol@ndırıclığı önlemek için ikametgah ilmuhaberi istemek yerine algoritma ile yakalamaya çalışıyorlar.
    Benim reklam hesabımda ayda 1-2 kez para çekemediği için reklamlar duruduluyor.
    Ödemeyi yapıyorum ve tekrar başlıyor.
    Telefon kaydedip müşteri temsilcisi ile telefonda konuşanların hesaplarına pek bir şey olmuyor.