@digiklan; ne güzel söylediniz. Davranmasın ondan hoşgörü isteyen yok. Kapat bütün eşiği, ön ödemeyi koy, kimlik iste, kimseyi uğraştırma.
Türk gibi düşünmüyorlar.
Dol@ndırıclığı önlemek için ikametgah ilmuhaberi istemek yerine algoritma ile yakalamaya çalışıyorlar.
Benim reklam hesabımda ayda 1-2 kez para çekemediği için reklamlar duruduluyor.
Ödemeyi yapıyorum ve tekrar başlıyor.
Telefon kaydedip müşteri temsilcisi ile telefonda konuşanların hesaplarına pek bir şey olmuyor.