Adwordsü bedava kullanmak için, dol@ndırmak için bu kadar çok uğraş verilirken google yine çok hoşgörülü davranıyor.
Bu forumda bir adama iş yaptırıp 100 lirasını ödemediniz mi parayı ödeyene kadar forumdan banlıyorlar adamı.
İnsanlar google'ı günde 300 dolar dol@ndırıyor.