32 yıl, 2 ay, 30 gün sonra emekliyim :D - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
32 yıl, 2 ay, 30 gün sonra emekliyim :D
21
●
464
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
32 yıl, 2 ay, 30 gün sonra emekliyim :D
1
2
3
01-10-2021, 10:39:08
#1
neto
E -devlete bir şey bakmaya girmiştim bunu gördüm. Herhalde yeni sistem bence güzel olmuş.
Emeklilik zamanınızı gösteriyor.
Merak edenler için Çalışma Hayatım kısmından çıkıyor.
01-10-2021, 10:41:37
#2
WhySakaL
Üyeliği durduruldu
Hayırlı olsun hocam link alabilir miyim
01-10-2021, 10:42:37
#3
fratkuru
Bence yanlış şeylere odaklanıyorsunuz
)
01-10-2021, 10:44:09
#4
XantibieN
Üyeliği durduruldu
Prim ödeyin hocam prim
çok düşük 4/a prim gün sayısı
01-10-2021, 10:44:19
#5
wm_xfreex
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Güzel hizmet olmuş
01-10-2021, 10:44:39
#6
ahmetyigit
ayoft.com
Dün ben de bu sayfaya bakıyordum, insan bi durup iç çekiyor
01-10-2021, 10:45:31
#7
silverboy
01-10-2021, 10:45:47
#8
Cherkes
İyi iyi bir şey kalmamış
01-10-2021, 10:47:30
#9
abduko
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
buda benimkisi
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler