Konu
32 yıl, 2 ay, 30 gün sonra emekliyim :D
01-10-2021, 10:39:08
#1
neto
E -devlete bir şey bakmaya girmiştim bunu gördüm. Herhalde yeni sistem bence güzel olmuş.
Emeklilik zamanınızı gösteriyor.
Merak edenler için Çalışma Hayatım kısmından çıkıyor.