• 28-09-2021, 17:22:16
    #1
    İlan sitelerinde görülen fantastik ilanlar var. Araç sel hasarlı, hatasız boyasız yazmış. Aracın değeri 200 bin TL. 120 Bin TL hasar kaydı var ama pert kaydı yok diyenler.

    Şunu çok duyuyorum. Ben satamadım ama galerici 1 haftada aracı sattı. Sebebi allayıp pullaması. Bir cila çekmesi. İçini temizlettirmesi ya da hasarlarını gizlemesi. O yüzdende satılamayan araçlar kısa zamanda gidebiliyor.
  • 28-09-2021, 17:24:55
    #2
    Ben araç alsaydım tarcanlar expertiz'e gösterirdim, tarcanlar expertiz youtube'de ünlü oldu

    https://www.youtube.com/channel/UCCO...lbsSQczY5YIFGg
  • 28-09-2021, 17:27:20
    #3
    Sigorta şişirmesi karşimm
  • 28-09-2021, 17:29:26
    #4
    En azından sel hasarlı yazmışlar Komple change araçlara orjinal diye satılıyor hayatımız tehlikeli
  • 28-09-2021, 17:29:44
    #5
    Yersen işte
  • 28-09-2021, 17:54:14
    #6
    Geçen radyoda duymuştum (Kafa radyo, sabahları işe gelirken Nihat Sırdar dinliyorum) İki şaseyi birleştirmişler, aracın önü 2014 arkası 2015 olmuş. 2. el piyasasında *********** çok. Sıfır alamayacaksam araç almayacam diyorum ama bakalım.
  • 28-09-2021, 18:00:31
    #7
    Araç sel hasarlı, hatasız boyasız yazmış. demişsiniz
    Aynen böyle benim aracım tamamen orjinal ama araç sele kapıldığı için perte çıkmıştı ihaleden aldık. 7 senedir kullanıyorum nazar değmesin 1 kere bile arızalanmadı.
    Hatta geri çağırdılar bazı parçalarını servis değiştirdi. (firmaların geri çağırma olayı yani hatalı üretimden dolayı)
    Satılık değil tabiki
  • 28-09-2021, 18:11:07
    #8
    güneş yanıklarından dolayı komple boyalı (8 takla attım)

    keyfe keder boyalı (pert)

    boya takıntısı olan aramasın ( ağır hasar kayıtlı)

    detaylar için arayın ( arabanın üzerine vinç düştü)

    şase ve direklerde oynama yoktur ( geri kalanı komple macun)

    yürüyeni temizdir arabama güveniyorum ( eyvah eyvah)

    sol ön kapıda avuç içi kadar minik bi çizik vardı ama sigorta şirketi şişirdiği için ağır hasar kaydı yazmış (h.r lan)

    Alinti, eksi