Araç sel hasarlı, hatasız boyasız yazmış. demişsiniz
Aynen böyle benim aracım tamamen orjinal ama araç sele kapıldığı için perte çıkmıştı ihaleden aldık. 7 senedir kullanıyorum nazar değmesin 1 kere bile arızalanmadı.
Hatta geri çağırdılar bazı parçalarını servis değiştirdi. (firmaların geri çağırma olayı yani hatalı üretimden dolayı)
Satılık değil tabiki