Bu Ülke Adam Olmaz
32
●1.303
- 22-09-2021, 22:35:43Onlar gariban amerika ve zavallı ingilterenin lideri, bizimkisi DÜNYA lideri. az bile yapmış ben olsam özel jetle inerdim
- 22-09-2021, 22:36:29Emine hanimin sadece mutfak musluğu 10 bin liraXantibieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
A dan z ye heryerde israf göğe yükselmiş - 22-09-2021, 22:36:56Üyeliği durdurulduHaklısın tabi hocam bu zamana kadar diğer devlet liderleri yanında ceket ilikli hazır olda duran başkandan başka birşey görmedik şimdi böyle konvoylar görmek ister istemez görmemişlik oluyor affolaminidora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-09-2021, 22:38:35Üyeliği durdurulduHocam ben burada ne belirtmişim okudunuz mu? Yazılanın masraf etmek yada başka birşey ile alakası varmı? Bahse konu olan kişi devlet başkanı seversiniz sevmezsiniz Sadece saygı duymak zorundayızA.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-09-2021, 22:43:16Yanginlar felaketinde sehire erdogan geldi diye butun yollari kapatmislar, itfayeler, ambulanslar yol alamamisti
NewYork trafigini alt ust etti cok mu?
Dusun, oyle bir ulkeyiz ki sofrada sadece kuru ekmegi olanlar kralin ziyafet sofrasiyla ovunur. Bu ulkeden bir cacik olmaz! - 22-09-2021, 22:45:35iki cift gozu olup gormek isteyene cok var.. Amerikaya ters dustu diye ambargo yiyen cumhurbaskanindan simdi ise bir "o papazi vereceksin" twitiyle tipis tipis bir gun once "hey hoyt" sovunu yuttup papazini veren cumhurbaskani gorduk...XantibieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Gormek isteyene cok sey var, bu sadece bir ornek ama iste sorun orda, gormek isteyene, sizin gibi partizanlara degil o isler.
Al hatirlatalim:
1.
https://youtu.be/6pfCC5iqny8?t=114 - 22-09-2021, 22:53:29Hocam abartı boyutu olduğuna da inanıyorum ancak kişisel fikrim bizim insanlarımız siyaseti ölüm kalım meselesi olarak görüyor olmasından ve bu uğurda şiddeti bile kullanmaktan kaçınmıyor olmasından kaynaklı. Örnek vermek gerekiyorsa 2015 senesinde çalıştığım bir yerde işe başlayan x bir arkadaş askerliğini Cumhurbaşkanlığı şeysinde yapmış artık neyiydi tam hatırlamıyorum muhafız alayı mıdır nedir bilmiyorum. Yani usta birliği oraya çıkmış öyle söylemişti. Adam Cumhurbaşkanı geldiğinde erlerin silahlarının toplandığını falan söylemişti ve toplamasalar Cumhurbaşkanını vururdum gibisinden ciddi veya sallamasyon bir şeyler demişti. Demem o ki bizim insanlar garip her yerde muhtarından tutun, devlet başkanına kadar kendi düşüncesinden insan olsun istiyor. Yarın ülkenin başına Kılıçdaroğlu gelsin yine aynısı olacak. Yapmaz ise manyağın birinin şiddetine maruz kalacak. Avrupa'daki belediye başkanlarını görüyoruz bisikletle gidip geliyor özeniyoruz ama biz de olsa en basitinden insan saldırısına uğramasa bile sokak köpeği kovalar yine o adamın başına bir şey getirirler. Küçükken ülkemi de insanlarımızı da çok seviyordum büyüdüm hâlâ ülkemi seviyorum ama artık olanlar umrumda değil banane deyip başka şeylerle uğraşıyorum insanlara olan sevgim de bitti bitecek. Adam kendi partisine taparcasına bağlanmış bu sadece bir parti değil her parti için geçerli. X partisinde yolsuzluk, haksızlık torpil vs. haberleri çıkıyor bakıyorsunuz x partisine oy verenler bu duruma sus pus olurken y partisine oy veren kişiler bu haberi t-shirt yaptırıp gezmedikleri kalıyor ortalıkta. Aynı yolsuzluk, haksızlık, torpil vs. haberleri Y partisinde çıkınca bu sefer de y partisine oy verenler sus pus olup x partisine oy verenlerin t-shirt yaptırıp gezmediği kalıyor. (Test etmek için kafanızı sıfırlayın bağımsız bir kafayla önce cumhuriyetin sonra da yenişafak'ın haberlerine bakın) Partilerdeki taciz iddiaları da hakeza öyle... Ülkede bir tecavüz vakası yaşanıyor insanlar tecavüzcünün sosyal medya hesaplarını araştırıyor hangi partiden olduğunu öğrenmek için. Kendi partisinden ise bir şey demiyor karşı partidense eğer o partinin tüm oy verenlerine tecavüzcü ithamında bulunuyor. Bir de şu var partisinden ayrılıp yeni parti kuran siyasiler var. Parti kuran karşı partiden ise kahraman, demokratik kazanım oluyorken, parti kuran kendi oy verdiği partiden ise hain, işbirlikçi oluyor. Örnek: memleket, deva ve gelecek partileri...
Konuyla pek alakası yok ama kusura bakmayın kafamı boşalttım 😁
