Hocam abartı boyutu olduğuna da inanıyorum ancak kişisel fikrim bizim insanlarımız siyaseti ölüm kalım meselesi olarak görüyor olmasından ve bu uğurda şiddeti bile kullanmaktan kaçınmıyor olmasından kaynaklı. Örnek vermek gerekiyorsa 2015 senesinde çalıştığım bir yerde işe başlayan x bir arkadaş askerliğini Cumhurbaşkanlığı şeysinde yapmış artık neyiydi tam hatırlamıyorum muhafız alayı mıdır nedir bilmiyorum. Yani usta birliği oraya çıkmış öyle söylemişti. Adam Cumhurbaşkanı geldiğinde erlerin silahlarının toplandığını falan söylemişti ve toplamasalar Cumhurbaşkanını vururdum gibisinden ciddi veya sallamasyon bir şeyler demişti. Demem o ki bizim insanlar garip her yerde muhtarından tutun, devlet başkanına kadar kendi düşüncesinden insan olsun istiyor. Yarın ülkenin başına Kılıçdaroğlu gelsin yine aynısı olacak. Yapmaz ise manyağın birinin şiddetine maruz kalacak. Avrupa'daki belediye başkanlarını görüyoruz bisikletle gidip geliyor özeniyoruz ama biz de olsa en basitinden insan saldırısına uğramasa bile sokak köpeği kovalar yine o adamın başına bir şey getirirler. Küçükken ülkemi de insanlarımızı da çok seviyordum büyüdüm hâlâ ülkemi seviyorum ama artık olanlar umrumda değil banane deyip başka şeylerle uğraşıyorum insanlara olan sevgim de bitti bitecek. Adam kendi partisine taparcasına bağlanmış bu sadece bir parti değil her parti için geçerli. X partisinde yolsuzluk, haksızlık torpil vs. haberleri çıkıyor bakıyorsunuz x partisine oy verenler bu duruma sus pus olurken y partisine oy veren kişiler bu haberi t-shirt yaptırıp gezmedikleri kalıyor ortalıkta. Aynı yolsuzluk, haksızlık, torpil vs. haberleri Y partisinde çıkınca bu sefer de y partisine oy verenler sus pus olup x partisine oy verenlerin t-shirt yaptırıp gezmediği kalıyor. (Test etmek için kafanızı sıfırlayın bağımsız bir kafayla önce cumhuriyetin sonra da yenişafak'ın haberlerine bakın) Partilerdeki taciz iddiaları da hakeza öyle... Ülkede bir tecavüz vakası yaşanıyor insanlar tecavüzcünün sosyal medya hesaplarını araştırıyor hangi partiden olduğunu öğrenmek için. Kendi partisinden ise bir şey demiyor karşı partidense eğer o partinin tüm oy verenlerine tecavüzcü ithamında bulunuyor. Bir de şu var partisinden ayrılıp yeni parti kuran siyasiler var. Parti kuran karşı partiden ise kahraman, demokratik kazanım oluyorken, parti kuran kendi oy verdiği partiden ise hain, işbirlikçi oluyor. Örnek: memleket, deva ve gelecek partileri...
Konuyla pek alakası yok ama kusura bakmayın kafamı boşalttım 😁