• 23-09-2021, 01:19:01
    #28
    Gold üye
    Konvoy beğenenlerin olduğuna çok şaşırdım ama aynı zamanda şunu da anladım ki az bile yapıyorlarmış..
  • 23-09-2021, 01:27:26
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    XantibieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısın tabi hocam bu zamana kadar diğer devlet liderleri yanında ceket ilikli hazır olda duran başkandan başka birşey görmedik şimdi böyle konvoylar görmek ister istemez görmemişlik oluyor affola
    Şuan ceket iliklemekten beter haldeyiz. Trump'ın Erdoğan'a yazdığı mektup bence Türkiye tarihindeki en büyük aşağılama.

    Yurt dışına çıkınca anlarsın ülkenin ne halde olduğunu artık Türkiye'ye sadece tatile yada aile ziyaretine gelen biri olarak söylüyorum.
  • 23-09-2021, 01:34:34
    #31
    FoRgEd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Perfect bir örnek

    Belki bazı arkadaşlar kendilerince haklılar Erdoğan hakkında olabilir. Sonuçta Ülkeyi yönetiyor ortadoğu ülkesiyiz tehditler olabilir
    bu konuda haklı olabilirsiniz

    Ama şu unutulmamalı ki Akp iktidarında israf hat safada bunuda kabul etmek lazım

    Burhan Kuzu dahi israfın hat safada olduğunu söylüyor


    https://www.dailymotion.com/video/x2rn2yk
  • 23-09-2021, 01:43:48
    #32
    https://www.youtube.com/watch?v=Xk_xxB3CkkU

    ABD diyince aklıma nedense bu video geliyor.
    yoksa içimizde orada bağıranların akrabalarımı var.

    neyse işin özeti;
    Türk halı genel olarak şatafatı sever kim olursa olsun. ne şartlarda olursa olsun değişmez bir şey bu
    o yüzden ben normal görüyorum.
  • 23-09-2021, 01:46:04
    #33
    Böyle sığ düşünürseniz evet olmaz.