https://www.youtube.com/watch?v=Xk_xxB3CkkU
ABD diyince aklıma nedense bu video geliyor.
yoksa içimizde orada bağıranların akrabalarımı var.
neyse işin özeti;
Türk halı genel olarak şatafatı sever kim olursa olsun. ne şartlarda olursa olsun değişmez bir şey bu
o yüzden ben normal görüyorum.