Yaklaşık 1 ay kadar önce hesabım hacklendi detay@r10.net ile yazışmalar sonucu hesabı geri aldım ama hesabı ele geçiren kişi bir ticaret yapıp sözde dolandırılmış küfürleşmeler vs yazıyor buna istinaden tartıştığı kişide negatif trade vermiş.
https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...ayetciyim.html
Bunun üzerine ne kadar negatif trade kaldırılsın diye yazsam da netice alamadım son çare konu açayım dedim benim mağduriyetimden kaynaklı negatif ticaretin kaldırılmasını talep ediyorum.
Negatif Trade Kaldırılmasını Talep Ediyorum.
1
●153
- 12-09-2021, 18:04:17Ticaret puanı itirazlarınızı bu konuya yapmalısınız:
https://www.r10.net/sikayetim-var/28...e-basligi.html
Sırayla inceleniyor, uygunsa işlem yapılır.